söndag 6 januari 2013

Seg och älskade barn!

Idag är jag seg som tusan!! Jobbat från halv tio till halv sju.. Det tar på krafterna, men nu är de bara jobb imorgon med sen är jag ledig en hel dag :-D
Nä jag kom hem idag så var barnen äntligen hemma! Som man saknar dem när de är iväg.. Trötta är dom och snuvig var Pontus med, hoppas inte de blir mycket mer.. Snart börjar ju skolan igen *skönt tycker jag*! Men det har vatt ett lugnt och skönt lov.
Har inte mycket mer och skriva idag så ni får vara nöjda!!

God natt och sov gott

Inga kommentarer: